Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2017 Salı

Grunge Top 5

Sırasına fazla aldanmayın arkadaşlar, sizinle zamanla belki değişecek ve güncel listeler zinciri oluşturacağımız bir liste hazırlamak istedim. Böylece gruplar ve parçalar hakkında fikir sahibi oluruz. Genelde merkezi Seattle olarak adlandırabileceğimiz ve diğer bölgelerde de çeşitli olarak gruplar gördüğümüz grunge müzik 90 lı yılların başlarında ortaya çıkmıştır. Size top 5 liste hazırladım. Zaman zaman ağlatır yeri gelir güldürür. Buyrunuz iyi dinlemeler dilerim.


5. Mother Love Bone Chloe Dancer, Crown of thorns

Vokalistini uyuşturucu yüzünden kaybettiğimiz, lirikler itibariyle neşe veren mükemmel bir müzik, akımın öncüsü sayabiliriz.



4.Soundgarden Black Hole Sun

Chris Cornell adlı güzide insanı da yakın zamanda kaybettik arkadaşlar, antidepresan adı altında psikolojiyi darmaduman eden  bir ilaç türünü fazla içtikten sonra kendisini astı abimiz. Ama şu parça her şeye yetiyor ve onu sonsuza tek canlı kılacak.Huzur içinde uyu Chris.


3. Nirvana The Man Who Sold The World

Sırada Kurt abimiz var, çok yetenekli olduğu aşikar ve bana göre iyi de bir sese sahip. Chris abimizle yarıştırılmasını yersiz buluyorum. İkisi de gerçekten  sağlam müzisyenler ve benim için gönül adamları bunlar. Hem zekiler hem de duygusallar. HER MÜZİK TÜRÜNDE SAMİMİYET BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR.  Buyrunuz canlı performans.


2.Mark Lanegan I'll take care of you

Mark abimizin cool sesini seviyorum, çok sakin söylemesi ve soğukkanlılığın arkasındaki sıcaklık gerçekten insanı rahatlatıyor.

1. Alice In Chains - Mad Season Down In A Hole - River of deceit

Layne abimiz biliyorsunuz ki tam bir gönül adamı, mükemmel bir insan gerçekten tamamen samimi hislerle parçalar yazmış ve en nihayetinde speedball dan ölmüştür. Yalnızlığı seven bir insan olan Layne'i sanırım ölümünden 10 gün sonra bulmuşlardı. Yoksa belki de kurtulurdu. En iyi vokalistlerden biridir.





BONUS ROCK'N ROLL RUHLU GRUNGE ADAMI SCOTT

Scott abi de uyuşturucudan gidenlerden. Mükemmel bir frontman. Bu da en iyi performanslarından biri








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KİTAP: Zbigniew Brzezinski - Stratejik Vizyon

Stratejik Vizyon PDF