Bu Blogda Ara

16 Aralık 2017 Cumartesi

Metallica - TOP 5 parçası



Ben Metallica'nın şu halini seviyorum. O yüzden fotoğrafı görünce bana uyuz olabilirsiniz belki, saygı duyarım. Metallica gelmiş geçmiş en iyi olmasa bile metal müziği en çok sevdirmiş ve bir çok kişinin ilk grubu olmuş Amerikalı amcalar grubu. Seversiniz, sevmezsiniz birçok parçasını milletin diline pelesenk etmiş bir gruptur. Sonradan kanımca sapıtmışlardır fakat olsundur, Metallica'dan nefret eden birçok birey bile birkaç parçasını dinlemeden geçmez, öyle bir gruptur. Fazla yormadan grubun kadrosuna sonra da parçalarına geçelim.

Grubun şu anki kadrosu:

Vocal, Guitar - James Alan Hetfield 
Guitar - Kirk Hammett
Bass - Robert Trujillo 
Drums - Lars Ulrich 

5. King Nothing


Yani dinozor bir Metallica dinleyicisi olarak benden yeni albümlerinden parçalar bekliyorsanız çok beklersiniz diyerekten, beşinci sırama King Nothing parçasını koyuyorum.

4.And Justice For All...


Bence Metallica'nın en akılda kalıcı parçalarından biri 14 yaşındayken seviyordum hala seviyorum. Bu parçadan her liste yaptığımda dediğim gibi bi on, yirmi adet parça çıkar. Harika bir metal şaheseridir.

3. Ride The Lightning 


Cliff abimizi görünce gözlerim dolar. Harika bir amcamızdı rahmetli, albümle aynı ismi taşıyan bu güzide parçamız listemizin üçüncü sırasında.

2. Fade To Black


Gerek girişteki harika solosu gerekse parçanın tamamı, insana her şeyi unutturabilecek bir niteliğe sahiptir. Böyle parçalar metal aleminde çoktur, başka tarzlarda pek göremezsiniz. Metal başkadır her zaman diyorum, bütün tarzlar içinde dinlediğim müzik yelpazesi felaket geniştir fakat bu söylemim hiç bir zaman değişmemiştir.

1. Seek and Destroy


Dinozorum demiştim arkadaşım, en sevdiğim en coşkulu Metallica parçası. Sonraki albümlerinde bulunmayan ruhu da burada bulursunuz. Daha ne! Listemizin başını çeken parça Seek and destroy... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KİTAP: Zbigniew Brzezinski - Stratejik Vizyon

Stratejik Vizyon PDF