Bu Blogda Ara

24 Ocak 2018 Çarşamba

KENDİM: Hangi bölümleri okuyorum..

Sevgili arkadaşlar bugün finallerine gireceğim bazı derslere sizi de ortak edeceğim ve notlarımı sizinle paylaşacağım, genel kültürümüzü geliştirir. 

Kendimle ilgili bazı bilgiler vermem gerekirse, ben 26 yaşında biraz gecikmiş bir insanım, açık öğretim medya ve iletişim önlisans mezunuyum. İstanbul Üniversitesi Radyo, Tv, Sinema 3.sınıf öğrencisiyim ve ikinci üniversite olarak Tarih okuyacağım. Tabi benim için artık üçüncü üniversite oluyor bu, farkındayım. 

İlgilendiğim her şeyi sizinle paylaşmaya çalışıyorum, başlıklara bakıp bu ne dengesizlik sayın dostum demeyin :) ben böyle bir insanım. Hepimiz bir şeyler öğrenelim şu ülkeyi birazcık ta olsa değiştirelim istiyorum. Yazdığım yazılara kendi bilgim harici kaynakları eklemeyi asla unutmuyorum. Bünyemde 20.000 civarı kitap vardır. Tabi bunlar ebook şeklinde, zengin bir insan değilim. Bilgi zengini olmaya çalışıyor fakat öğrendikçe çok fazla bilmediğim olduğunu görüp daha da hırslanıyorum.

Hepinize saygılar diliyor ve Radyo, Tv, Sinema üzerine derslerime odaklanıp notlarımı ve kaynaklarını da sizinle paylaşacağım, intihalden nefret ederim ve karşıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KİTAP: Zbigniew Brzezinski - Stratejik Vizyon

Stratejik Vizyon PDF