Bu Blogda Ara

21 Ocak 2018 Pazar

TOP 5: LİNKİN PARK


"Linkin Park çocuk grubudur" gibi aptalca bir söz söylüyorsanız geçin bu başlığı diyorum. 14 yaşından beri dinliyorum bu grubu ve geçtiğimiz aylarda beni bazı gruplarımız gibi yıkmış gruplardan biridir. Chester Bennington gibi birisini de kaybettik bir gün herkesi kaybedeceğimiz gibi, bu gerçeklikle yaşamak insana koyuyor.

5. Numb

Çoğu grubun ilk performanslarına göz atarım, herkesin bir yöntemi vardır. Bu herif salt yetenek olduğu için nerede ne yapacağı belli olmuyor, beşinci sıramızda "Numb" var.

4. Burn it down

Rio social dan harika bir performans, çıta çok yüksek seçim yapmak zor.

3. In the end & One step closer

En azından biraz hareket getirerek intihara teşvik yöntemleri kullanmayayım. Her performansında mükemmeliyet var.

2. Birmingham 2017
 

Kendi düşüncelerim olmasa burası blog olmazdı. Hayatımda asla profesyonel olamadım, böyle mi ölürüm fikrim yok. Bir kere sevinirim bin kere üzülürüm.  Asla geçmeyen bir kırıklık, mutsuzluk.

1. Waiting for the end

Bana göre gelmiş geçmiş en iyi Chester performansı, söze gerek yok.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KİTAP: Zbigniew Brzezinski - Stratejik Vizyon

Stratejik Vizyon PDF